Informacje

Producenci

Najczęściej kupowane

Nowe produkty

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Nasze sklepy

Nasze sklepy

Nasza hurtownia w Krośnie przy ul.Podkarpackiej 2

Klient składający ofertę kupna udziela pełnomocnictwa sprzedającemu tj. Firmie Zostań  do zawarcia umowy o świadczenie usług w jego imieniu z firmą kurierską . Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku VAT. 

 

KOSZTY WYSYŁKI:

List ekonomiczny                  -        8 zł

Pocztex Kurier                      -      16 zł

Pocztex Kurier Pobranie       -      20 zł

InPost Paczkomat                -      12 zł

InPost Paczkomat Pobranie -      16 zł

Odbiór własny                      -        0 zł


DANE DOTYCZĄCE WYSYŁKI:

 

Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania należności na koncie.

Zamówienia złożone w dni robocze po godz.13.00 realizowane są w następnym dniu roboczym.

Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany przez Państwa adres e-mail.

Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.

Zakupione towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej SA lub przez paczkomaty InPost.

Towar jest solidnie zapakowany i zabezpieczony przed zniszczeniem.

 

 REKLAMACJE I ZWROTY: 

 

- Jeżeli zakupiony u nas towar Państwu nie odpowiada możecie nam go odesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zwrócimy pieniądze za towar (nie zwracamy kosztów przesyłki). 
- Jeśli natomiast pomyłka nastąpiła z naszej winy wówczas koszty zwrotu lub wymiany ponosi nasza firma
- Reklamację lub zwrot prosimy potwierdzić e-mailem.
- Za zwrócony towar pieniądze wpłacamy na podane przez Państwa konto, nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłką      pobraniową.
- Wszystkie zwroty przyjmujemy w oryginalnym opakowaniu, reklamacja jest rozpatrywana do 10 dni.
- Jeżeli przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni od dokonania wpłaty ,należy się skontaktować z naszą firmą skontaktować,podając dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. 
- Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 14 dni roboczych wtedy na podstawie posiadanego przez Nas dowodu nadania zgłaszamy reklamacje.
- Rozpatrzenie reklamacji za nieotrzymaną przesyłkę może trwać nawet 6 tygodni jest to zależne tylko i wyłącznie od firmy kurierskiej i nie mamy na to żadnego wpływu.